onsdag 12. mai 2010

Crapy week - can only get better

I morgen er det en måned til jeg forlater dette kjære landet, og vender hjem til et enda bedre et! Kjenner jeg er klar for det som ligger foran når jeg kommer hjem. Denne uka har jeg prestert å slitt i stykker 2 par med sko og sletta hele bildearkivet mitt fra 2010, noe som har resultert i at jeg måtte bruke unødvendige penger som var waaay over budsjette mitt for den siste måneden. Men jaja, shit happes. Jeg løfter blikket og ser fremover.

Til helga skal jeg og noen av de som bor i leilighetskomplekset bake. Det er til en venn av oss som heter Brian, som skal åpne et nytt barnehjem på lørdag. Jeg besøkte hjemmet forrige uke og tok litt bilder for han. Eormt bra! Gleder meg til åpningen og å se alle barna. Traff på noen... Hjemmet er for barn som får behandling for kreft. Et barn kan ha med seg en voksen, og mat og opphold er dekka. Enorm hjelp for folk som ikkje eiger nåla i veggen. Barna er sååå søte! Under er litt bilder fra besøket mitt forrige uke... Vil du vite mer, sjekk ut nettsida deres - Bless a Child foundation.

Sjarmør som nettopp har gjennomført første operasjon...

1 kommentar:

  1. The house looks great from the outside now! Been there when it was still a constructionsite. Looking forward to the rest of the pics! Take care of yourself missy, have fun and talk soon:)
    kel

    SvarSlett