søndag 9. mai 2010

Bungee Jump

I gaar fikk vi endelig gjort det vi har planlagt saa lenge. Nemlig aa hoppe i strikk. Strikkhopp for meg har alltid vaert min aller stoerste frykt. Jeg kan gjoere mye annet, men dette var helt forferdelig. Naar jeg satt og fikk instruksjoner om hva, hvor og hvordan kjente jeg at jeg ble ufattelig redd. Jeg avtalte at de mennene som hjalp oss, skulle dytte meg dersom jeg ikke greide hoppe selv. De holdt meg i hver sin arm, og hele kroppen min skalv. Jeg rista!! Solange sa det saa ut som jeg vinka til noen, og jeg tenkte inni meg at jeg ville snu og loepe ned igjen. Men jeg lukka oeynene, og kjende mennene slapp taket i armene mine, og dytta meg forsiktig ut fra taarnet. Jeg greide ikke aapne oeynene foer jeg hadde toucha vannet. Da satte jeg i et skrik, og kjente endelig det gode kicket kom. Bounsing i strikken, boeyde jeg meg opp og vinka til jentene oppe i taarnet og ga fra meg et hoeyt WOOOHOOOOOO. 

For en fantastisk foelselse. Dersom du har en sterk frykt for noe, vil jeg paa det varmeste oppfordre deg til aa gjoere det!! Naa kjennes det ut som jeg kan gjoere hva som helst. Go for it! :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar