torsdag 13. mai 2010

Ups and DOWNS

Jeg leste bloggen til ei jeg gikk i klasse med her en dag... Hun nevnte at bloggere har lett for å skape et glansbilde, og at en velger kun å dele det som er kjekt, spennende, nytt og pent. Men når noe røyner på, er det ikke like mange som vil dele det.

Jeg har hatt problemer med magen i 2 mnd. nå, og er drittlei. Har vært hos legen, men det har ikke hjulpet. Skal gå igjen i dag, og håper intenst at det vil resultatet blir bedre denne gang. På samme tid er det enormt utfordrende å sitte i afrika når folk hjemme ikke har det greit... Jeg vet, jeg vet, det er en del av det jeg må ofre for å være her. Men uansett så er det slik det er per i dag.

Det jeg er takknemlig for er at jeg har gode folk rundt meg, og at jeg har en roomie som er støttende og kan hjelpe meg med å renske bort noen dumme tanker. Jeg blir stadig påmint om at det er viktig å dele, på godt og vondt. Ikke sitte å "være sterk" på egenhånd. Det ender bare med en eksplosjon...

Det å ha gode mennesker rundt seg, og investere tid i hverandre of i vennskap er mer verdt enn vi er klar over... Har du tenkt på det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar