mandag 15. mars 2010

dagene flyr...


Opptur denne helga:
-Pizza på Café Roma 2 ganger.
-God morgentrim kl 07 lørdag morgen
-Cashflow (brettspill) med morsomme kjente og ukjente
-Har blitt godt kjent med noen
-God stund med Ingebjørg på Emin Pasha under et stort tre med herlig sjokolade-is og god prat
-Omvising sammen med Inga i Brian sitt nye behandlingssenter – Bless a child foundation

Nedtur denne helga:
-Måtte være på et kurs hele lørdagen, samtidig som resten av jentene var på rafting
-Forstod ingenting av det de sa på kurset
-Ble forlatt av 2 av mine kvinnelige kolleger
-Ble sint
-Lærer hele tiden noe nytt om meg selv og mine svakere sider

Ellers har jeg det veldig bra. De siste dagene har vært litt utfordrende, men jeg suger til meg alt jeg kan få med meg av erfaringer og lærdom. Det kjipeste akkurat nå er vel at det går mot hjemreise for mange av de jeg har fått god kontakt med her nede. Synes det er litt kjipt å tenke på at jeg snart har vært her halve tida mi også. Jeg vil ikke at resten av tida mi skal fly av gårde så fort som den har gjort til nå!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar