fredag 5. februar 2010

Tryll, tryll. Dagen ble AWSOME!



Denne dagen har vært helt topp. Lite og ingenting å gjøre på jobb, men hadde det morsomt i lunchen. Traff nye folk, og mye latter. Det liker jeg. Snakket med mor på telefonen i dag. Det var herlig. Hun er sååå god!!! (gla i deg mams) Etter jobb var det nok en "Bible Study". Varer i ca 2 timer. Denne måneden er temaet Islam. Enormt interessant. Kirka er proppa hver dag. Folk må stå langs gangene til og med.

Etterpå gikk Solange, Hector og jeg på Javas og spiste middag. Hadde en herlig Burrito. Det beste jeg har spist her nede til nå. mmmm :) Til slutt gikk vi til et koselig hotell for å ta en kaffe. Vi fikk plass på en stor balkong, med utsikt over hagen og selvfølgelig med god sikt ned til bandet som spilte Live. NICE! Derrick kom også etter hvert. Vi 4 endte opp i en ganske intens samtale om tidligere forhold. Veldig interessant. Jeg ser at Solange og jeg er skremmende like. Like sta, bestemte, har samme allergier, liker ikke å lage mat, liker ikke den sære maten de har her... og har mye de samme tankene om menn og kristenliv. Vittig!

På mandag kommer Laura tilbake fra ferie, så Solange snakka om at vi 3 kunne reise et sted neste søndag og nyte litt. Sitter å smiler for meg selv her nå. Sitter faktisk midt på gulvet på rommet mitt (slik at jeg rekker å reagere hvis kakkelakken kommer frem), med laptopen i fanget og vifter med tærne. Jeg har det egentlig helt fantastisk! Tenk.

Innimellom kjenner jeg at jeg får litt dårlig samvittighet ovenfor de andre frivillige som er her. De som jobber på babyhjemmet osv. De har sååå mye mer stress, en mindre dag fri i uka, så og si ingenting tid i kirka osv. Men det er vel bare slik det er noen ganger. Vi velger forskjellige retninger, og nå var det tilfeldigvis slik at jeg kunne bidra med noe annet enn det de fleste andre rundt her gjør.

Ønsker alle en god helg! I morgen tar jeg med meg ei bok, og labber ned til et hotell nede i streeten her. Max relax :)
Hilsen fra Ugandaaa


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar