torsdag 4. februar 2010

Full rulle i Trilleredet

Har lurt litt på hvor mye jeg egentlig skal skrive på denne her bloggen min. For meg er det å skrive det samme som terapi. Jeg skriver jo alle veier, på Facebook, dagbok på macen, tanker før jeg legger meg og blogg. For å holde system, og dele ut noen av tankene mine i sorterte hauer. Så jeg har vel funnet ut at jeg kjører blogg fullt ut.

I dag har jeg ikke vært i et godt modus. Ikke i går heller for den sags skyld. Destruktive tanker bare fyller meg opp, og trekker smilet langt mer ned enn jeg ønsker å ha det. Mye spiller inn, som litt misforståelser med en kollega, lite informasjon om program, hvor skal jeg flytte på tirsdag, hvem skal jeg være med osv osv. Men jeg skal ikke tillate meg å fortsette i denne banen. I morgen skal bli en kjempe opptur. Og jeg er faktisk her KUN for å hjelpe til med det ”jeg har i hendene”. Mer kan jeg ikke gi. Så det så! J

Snakka litt med Ingebjørg om litt av dette i dag da vi var på cafe. Vi nordmenn har en helt annen kultur, og en helt annen måte å forholde seg til andre mennesker på. Mange av de amerikanske jentene her klemmer, hyler og plapprer så sykt, at jeg blir kvalm. Men her igjen, DE er sånn, og jeg får det mye bedre med meg selv om jeg bare kan le av det. En annen ting jeg merker, er at jeg er så utrolig travel i hodet mitt. Jeg må vite alt med en gang… men når jeg får summa meg litt så er det ikke så farlig å ta ting som det kommer tror jeg. Et eksemplel: Jeg har allerede etter kun ei uke begynt å tenke på hvem mon tro som vil møte opp på flyplassen når jeg kommer hjem. Harreminnhatt!!! Annelin! Og dersom jeg må flytte et par ganger, så skitt på. Det får bare være. Dette er 4 måneder av livet mitt, som jeg aldri kommer til å få igjen, så jeg skal ikke kaste det bort på bekymringer og syt. Basta!

Lørdag og søndag har jeg fri, og det skal nytes så til de grader. Om jeg må tilbringe fridagene mine aleine på grunn av at ingen andre har fri samtidig, så får det bare stå til. Jeg er så sosial av meg, at jeg har sikkert ikke vondt av å trene meg litt i å være bare meg litt. Og ei bok og bikini. Jha, tror det kan funke.

Nå baller det på seg her… har ikke kontroll lengre over hva jeg skriver, så best å slutte nå.

Tralalla, godt natt alle! :)

1 kommentar:

  1. Kulturorientering........ Trilleidenstoreverdentenkertanker......denstoreverdeniTrilletanker.....

    SvarSlett