mandag 8. februar 2010

Suddenly turn

Utover ettermiddagen i dag kjende jeg at magen begynte å jobbe igjen. Trodde først at jeg endelig var på bedringens vei, men der tok jeg kraftig feil. Jeg hadde jo forsåvidt reint med at det kom til å bli en runde med slikt graps, men det er aldri kjekt uansett.

Etter oppdagelsesturen til Ingebjørg og jeg, der jeg fikk alle blemmene har de bare blitt verre. En sprakk samme dag, og må ha fått noe skitt inni seg. Den ene foten hovna opp i reserfart i kveld. Kjennes ut som et ekstra hjerte har flyttet inn under den. Har nå plastra og salva, så jeg håper hevelsen er borte i morgen tidlig.

Og jada, jeg vet det er ekkelt som bare det me tær, men er jeg nå blitt en blogger, så er det slik det blir...

Jess, så slik er det. Ei uke på jobb, så rett i sengeliggende posisjon for et par dager. Men vet du, jeg kommer STERKT tilbake :p

Ønsker alle ei god uke, med mange oppturer!

2 kommentarer:

  1. god bedring me foten din, stakksrs deg!!!
    Me ber for dåkk på sisterhood, bare sån dåkk vet d-me tenke på dåkk!
    Eg har åg blitt kjent me mor di, så kan skrøyte av at eg lage verdens este kaga ;)
    Koss e d me deg i Afrika? hils Inga å Ninus!
    Eg savne å se deg på møte!
    Ellers springe eg rundt å spise så en hest å e sikkert enoooooormt feide når du komme hjem. 7 skiver på intro idag-deiligt d!

    Ser knall kjekt ud i afrika. Søtt bilde av deg å den bayen altså, d må eg sei <3 hørres spennende ut!
    Me snakkes babe!
    Klem

    SvarSlett
  2. HALLO!

    Åh, sjipe greier med mage og fot... må vell venda seg te afrika - baselusker... Måtte d ver fort jort!!!

    Ser ut som du har d utroligt spennande!! Jobb og ein del fritid, hørres supert ud! :-) Me fylle me deg :-)

    Og hvis du på turen sko se ein "fant" så ønske Mathias seg bilde av deg og ein sånn... me seie at tante e sjå "fantane"...

    Ellers så e søster i ferd me å bli elefant og... uden snabel då, vell å merka... (haha!)

    PEACE, tante!!! Go bedring

    Elisabeth og Mathias

    SvarSlett