tirsdag 9. februar 2010

Moving day

I går kveld var jeg så dårlig at jeg bestemte meg for å bli hjemme i dag. Så det var deilig å våkne, og bare bli liggende. Mor ringte og vi prata i 40 min. Sååå kjekt å snakke litt norsk, og få høre om det som skjer hjemme. Mora mi er den BESTE!!! Har faktisk ikke så mye hjemlengsel enda, men jeg tenker mye på familien min. Jeg er så utrolig glad i de. Alle sammen, og jeg er så glad for det gode og åpne forholdet alle har til hverandre. For en velsignelse det er! Wow :)

Da jeg reiste ned hit, var det selvfølgelig med et ønske om at mine tanker og perspektiver skulle utvides. Og det har det i sannhet gjort allerede. Jeg er sååå takknemlig for alt det gode jeg har i livet mitt.

Vel, da klokka var ca 11 gikk jeg ut på kjøkkenet for å spise litt frokost. Etter et bit av skiva kom Jesse busende inn dørene. Er dere klar til å flytte??? Jeg bare, NEI, jeg har ikke pakket enda. I løpet av 10 minutt hadde jeg pakka begge koffertene mine og kommet meg ut døra. Jeg tror hele situasjonen satte magen min på plass igjen. Har ikke kjent noe som helst resten av dagen. Like it! :) Jeg, Sophie og Irene gikk en tur for å utforske det nye området, og for å finne en internettcafe. Siden jeg har internett, tok jeg meg heller den frihet og fikk manikyr. Jepp, det var billig. Ca 35 kr. Nesten en time med massasje, skrubb, fil og lakk. Slett ikke værst.


I morgen tidlig går jeg på jobb igjen. Må på nytt finne ut av hvor jeg skal ta taxi i fra og hvor jeg skal hoppe av osv. Jaja. Det er nå bare slik det er akkurat nå. I det gjestehuset vi bor nå var det veldig få rom, så jeg, Irene og Sophie måtte dele et lite rom. Vi fikk ikke plass til koffertene våre, så lite er rommet. Men dette er bare midlertidig. Vi skal flytte videre innen 19 denne måneden. Jesse snakka om at de så på muligheterne for at jeg kunne få meg en leilighet. Men jeg prøver å ikke håpe for mye på det. Blir bare skuffa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar