mandag 8. februar 2010

Getting to know Africa


Det er ganske heise i lengden å dra på kamera og laptop frem og tilbake. Men jeg klager ikke. Det er 25 pluss her... :)

I dag tok jeg for første gang Matatu (billig Taxi) aleine. Det var spennende, festlig og trøttende. De presser 14 personer totalt inni de bilene, og det er ikke lite varmt heller der inni midt i rushtrafikken. Men jeg fant frem til riktig bil og kom meg av gårde. Jeg satt klemt mellom 2 store negre og hørte på siste prodcast fra Intro. Livet er ikke så verst når jeg bare lærer meg å slappe av, og ikke være så himla redd alt og alle. Ikke misforstå, jeg går IKKE ut når det er mørkt. Hehe. Derrick fint forklart meg det at da er det stor sjangs for at jeg blir voldtatt, flådd og robba. Så nei, det vil jeg ikke ha noe av.
           
Laura var tilbake fra ferie i dag. Ja Hilde, hun er ei utrolig søt og snill dame. Uten tvil. Laura, Solange og jeg var ute til lunch i dag. Like etter maten var kommet på bordet ringte Marilyn til Solange, og hun måtte spurte. Så der ble vi 2 sittende igjen å vente. Fikk god tid på å bli litt kjent, så det var jo greit sånn sett. Vi snakka en del om hva jeg liker best å jobbe med, hva jeg har av erfaring med foto osv, og hun skal se om hun kan gjøre noen grep for at jeg skal få jobbe mest mulig med foto. Gleder meg. Skal kanskje til Suubi på tårsdag og ta bilder av koret som snart skal ut på turneé.

Jeg fikk melding av Jonathan i dag om at jeg skulle flytte fra Adonai 2 til Adonai 1 i morgen. Så jobber han med en annen permanent løsning der jeg forhåpentlig får flytte inn hos Ingebjørg og Nina. Men vi får se.

Nå skal jeg begynne å pakke igjen, før jeg hopper i dusjen og avslutter kvelden med film sammen med jentene på Irene sitt rom.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar