lørdag 20. februar 2010

Love Africa

Jeg har plutselig kommet til et punkt der jeg er meget tilfreds. Så bra tenker sikkert du, men jeg er ganske overrasket over hvor godt jeg egentlig liker meg her. Jeg er maksimalt komfortabel med kulturen, farene, hullene i veien, holdningene, tempoet, luktene, de skitne klærne, standarden på bilene (stege før falleferdig) osv. Jeg tar meg i at jeg tenker at jeg faktisk kunne tenke meg å komme tilbake hit for en enda lengre periode, og da blir jeg litt skremt. Jenta som ALDRI skulle flytte hjemmefra, greier plutselig å se for seg å være helt alene i Afrika. Ting skjer. Men slapp av, jeg kommer hjem 27 mai J

Ting jeg har lyst å gjøre her nede:
  1. Hoppe i strikk (er så redd for det, at det MÅ jeg bare)
  2. Safari (gjør jeg bare dersom jeg får noen med meg)
  3. Kjøre ATV rundt Nilen (skjer i begynnelsen på Mars)
  4. Gå bananas med afrikansk dans
  5. Få mange nye bekjentskap (allerede godt i gang)
  6. Være et friskt pust for folka rundt meg HVER dag

I dag har jeg helg. Planen var å gå til hotellet som ligger rett nedi bakken og slikke litt sol, men jeg våkna i natt av torden. Det høljer ned og tordner uavbrutt, så det blir nok innedag i dag. Greit det også. Magen er ikke helt på lag igjen i dag, men forer med medisin, så det går så fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar