fredag 19. februar 2010

”Break my heart, for what breakes yours"

I går flytta vi fra Adonai 1, til et nytt gjestehus litt lengre oppi veien som heter Maranatha. Det er dritlekkert. Eller, jeg er nok litt overbegeistra pga omstendighetene, men jeg er sååå glad for å være i akkurat det huset. Og vi slipper å flytte mer! OH MY, det er en lettelse å bare si ordene. Jesse hadde egentlig satt meg opp til å dele rom med Irene, men da jeg kom hjem fra jobb hadde Irene og Sophia flytta inn sammen på et rom. Det forbausa meg ikke så veldig. Men det er klart at jeg ble litt skuffa.

Det ville da med andre ord si at jeg måtte dele med ei ny som kom i går kveld fra London. Hun heter Rachel. Virker veldig okey. Jeg fikk hvertfall kibba den største senga og beste skapplassen før vi henta henne på flyplassen. Hehe. Litt må jeg jo utnytte situasjonen.

Jeg, Ingebjørg og Jesse resite sammen til flyplassen. Vi slapp av Pat som skulle reise hjem med samme fly som Rachel kom med. Det var litt venting i mellomtiden, så vi kjørte for å kjøpe Rolex. Det er en slags lefse de ruller sammen med egg og div. Kan kun fås i slummen etter hva jeg har forstått. Det var sååå godt. Wow!!! Stor fare for avhengighet.

Vi var ganske seine hjem. Ankom gjestehuset midnatt. Så mens Rachel pakka ut litt stuff, hoppa jeg i dusjen. Jeg er LITT trett i dag. Er vant med leggetid i 10 tiden. Hehe.

Det ser ut til at hellet er med meg nå. Jeg er så fornøyd J Ønsker dere ei god helg!
MAKE THE BEST OF IT

1 kommentar:

  1. HAPPY for U!!!!!! Nå har eg FEEEEERI, yahoooo! Kottet e ferdigt å nå ska me pooooosa oss. Ha ei goe helg, søster!

    SvarSlett