tirsdag 3. november 2009

Se selv

Her kommer det ekkel lukt som bråker veldig hver halvtime, og det varer i ca en halvtime hver gang. Denne er rett ved siden av senga mi... teit!
Fine merker i taket rundt den vakkre lampen min som mangler ei pære...
Alle nødvendige, ikke nødvendige og de koselige gavene jeg fikk til bursdagen min! Fantastisk
Klesskapet mitt, med det vakkre forhenget foran...
Senga som jeg fant nytt sengtøy til i morges. Hjalp veldig på egentlig. Alex var søt og sa hun hadde redd opp senga til meg... Men jeg har heldigvis ikke bilde av hvordan det så ut. Hoho. Vel, vi går videre til de andre romma... Vær forberedt på sterke bilder.

BADET: Nydelig toalett, gulvbelegg, rør, bossdunk og nok en fantastisk ventil på gulvet...
Garderobeskapet på badet... Hvem ville ikke hatt et slik?
Dusjen som skal prøves ut i kveld... Har ikke tørd å sett bak forhenget enda..
Vask uten trykk, fastgrodd skitt i vasken og over hele benke plata. Speile avslører mye som ikke er som det skal være.

KJØKKENET: Grusomt rett og slett...
Kjøkkenbenken, konfyren og alle skapene som henger på halv 8.
Et enormt innbydende spisebord!

STUA: har ikke ord for slike kosekroker... Legg merke til julelysa og de enormt jevne vinduskarmene.

Denne dagen har vært heftig hektisk. Hadde egentlig fri til ettermiddagen i dag, men da kl. var 10 her kjeda jeg meg sånn at eg bare begynte. Har tatt ut og inn hester, vært med på foring, børsta 15 hester, ridd 3 og vært på leietur med en. Har planert i ridehuset og gjort reint en boks, før eg avslutta me å koste alle stallane. Sliiten!

Rydda rommet mitt og pakka ut av koffertene før eg begynte i dag, så nå er det litt trivligere enn det var. Gleder meg til å såve nå... men må først ta en tur i den meeegaaa ekkle dusjen! Såverommet mitt er btw det fineste rommet i hele vogna akkuart nå... og det er ikke mye pent. Hehe

God natt!
Klem fra Canada

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Så kjekt å se bloggen din. Jarle som tipsa meg :o)

    Off, det såg jo heilt forferdelig ut!!!! Stakkars, håper det går bra med deg!! E det sjans for å finne en annen plass å bo etterhvert? Lykke til!!

    SvarSlett
  2. Fytti, d va faktisk så vemmeligt du beskreiv d, pluss litt te.. jaja, e d någen så fikse så e d du, :o)

    -Kristian

    SvarSlett