mandag 2. november 2009

Endelig fremme


Hva i all verden er det jeg har rota meg opp i.... Nå har jeg kun sett husvogna. Den ser ut som et FALLEFERDIG HULL!! Har ikke sett noe så ekkelt før. Har i det minste mitt eget rom (som stinker noe rart fra varmeanlegget her). Bor sammen med 2 stk. Egentlig er jeg ufattelig trøtt, da klokka nå på norsk tid er 4 på natta, men må bare få ut litt tanker. Hadde en hel masse trøbbel med å komme meg inn i landet, hente ut baggasje og sjekke inn igjen, rekke neste fly osv osv. Har ikke helt funnet roen. Krysser fingre og tær for at gården er helt fantastisk i dagslys, og at resten av folka her er like hyggelige som roomiene mine.

Æsj, nå treger jeg meg i hel. Men det er akkurat nå. Jeg skal ikke gi opp! Aldri i livet. Gir det hvertfall en måned. En ting som er veldig positivt er at jeg tok min siste røyk i dag på Sola, og jeg har ikke hatt lyst på eller tenkt positivt om den teite "likpinnen" siden jeg kasta resten av pakken i bossdunken! Det er jo bra! Skal aldri mer røyke igjen. For noe dritt det egentlig er.

Mor, ikke vær bekymra. Dette skal gå fint. Men du vet jeg har arva litt av reaksjonene dine når vi trer inn i et rom som ser ut som falleferdig fjos.

Og Kristian: Akkurat nå setter jeg ufattelig pris på at du har smitta meg. Hadde aldri greid å sove i denne stanken om det ikke var for det tette nesa mi.... Fikk noe duft greier av hu eine her som heter Alex. Det hjalp litt.

Vel, god natt. Oppdaterer i morgen!

All the best
Annelin
(witch is trying to look at the bright side of life... nana nananananana)

1 kommentar: