onsdag 26. mai 2010

Nye oppdagelser

Målet mitt for denne dagen var å komme meg gjennom sorteringen av alle bildene etter uhellet mitt. Totalt ca 20,000 bilder som skulle sorteres. Målet er oppnådd, og jeg har til og med fått sortert en del bilder fra turen min til Gulu også. Surfa litt på nette i dag etter inspirasjon, og kom over en blogg til en fotograf i Miami. Hun hadde en portofolio som bare slo meg rett i bakken. Jess, ble inspirert.

Satte i gang å se litt på bildene mine, og redigerte noen… Prøvde meg på en aldri så liten signatur… På avdelingen her er det mange kallenavn ute og går… Siste for meg er Miss Back eller Ryggilisious. Hmmm, hva kan jeg ha på signaturen min i stedet for kjedelige Annelin Rygg… Ryggilisious er jo egentlig ganske festlig, og orginalt.





1 kommentar:

  1. For et fantastisk bilde det elefantbildet va! :o

    SvarSlett