mandag 24. mai 2010

Babyboom

I går var en stor dag for meg. Ble tante på ny for et lite vidunder på 4,6 kg. Hun heter Karianne, og kom til verden i går formiddag. Fantastisk! Tankene mine har vært mye hos søstera mi disse to ukene. Jeg er så glad for at alt gikk fint! :) Gleder meg vanvittig til å komme hjem å se henne.

I går fikk faktisk søstera til Allan en liten sønn. Solange og jeg var hos Penry´s og spiste middag i går ettermiddag. Plutselig ringer telefonen til Solange, og det er Allan som sier at søstera skal føde, og at de er på vei inn til sykehuset. Hun kjørte avgårde, og jeg ble værende igjen. Vi hadde et fantastisk måltid. Kylling og grønnsaker... og dessert. Mmmm, i alle varianter. Himmelsk! Jeg kom hjem i sent, og tok en dusj... Etter en liten stund kom de andre to inn døra. Vi stod på kjøkkenet og prata litt, da telefonen til Allan ringte. "Det ble en gutt!" Morsomt å se hvor letta han ble. Og så stolt. Begge var temmelig vettskremte etter å ha sett Michelle ha rier osv. Solange sa hun aaaaldri ville ha barn... kjenner meg igjen i det utsagnet. Hehe. Vel, vel. For en dag. Priceless!

Rota litt rundt på telefonen min og fant noen bilder... Her er noe av det jeg digger med Afrika

Spise Chopped Salad på New York Kitchen... Mmmm. Har endelig lært meg å like tomater.

1 kommentar: