onsdag 3. mars 2010

Walk to remember

De siste dagene har noe blitt veldig klart for meg. Jeg vet ikke om du har det på samme måte, men de aller fleste av oss har noe i oss som vi er veldig gode på og som vi liker å gjøre. Kanskje du er flink til å lage armbånd, holde system i papirene dine, snakke i telefonen, skrive dagbok, pakke inn kreative pakker, sy klær, høre på betroende venner… samme hva, alle har noe som regel en egenskap som vi tar for gitt, og som vi ikke bruker. Det er faktisk slik at gjennomsnittlig bruker vi KUN 7% av vårt potensiale/ kapasitet. Det lærte jeg i går, og gjett om jeg har tenkt mye på akkurat det.

Hva liker du og gjøre? Hva er du bedre på enn vennene dine? Hvilke sider ved deg skiller seg ut fra de andre? Svaret på dette blir ganske interessant har jeg funnet ut. Kanskje det ikke er så store grep som skal til for at livene våre kan bli litt mer innholdsrike.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar