mandag 15. februar 2010

Valentines day

I går var det Valentines Day. Det var et stort opplegg i kirka på kvelden, med underholdning, giveaways og film (Dreamer). Jeg er brennsikker på at det var over 2000 mennesker der inne. Det var KAOS! Men utrolig kjekt.

Allan, my boss´ friend sang a beautiful song. I got very surprised, he was awsome! Thank you Allan, from all of us! J

Etter taxiuhellet mitt forleden har jeg bare brukt privat taxi. I går kveld bestemte jeg meg for å kaste meg uti det og prøve igjen. Jeg fikk hoppe inn i en rimelig kjapt i dag. Herlig, for blemmene på føttene mine greier ikke så fælt mange flere spaserturer i dårlige sko. Før vi var fremme i byen, spurte jeg ei som satt ved siden av meg hvilken retning taxiparken var, og hun hjalp meg. Phu, det var litt av en lettelse. Sist hadde jeg gått i totalt feil retning. Jeg forstod det i dag. Wont happen again!! Kjenner det var en liten seier for meg å komme over den kneiken igjen,. Jeg har såvet dårlig i natt og drømt om alt mulig som har med taxi og stjeling og gjøre.

Denne uka skal jeg KUN bruke penger på billigtaxi fram og tilbake fra jobb. Skal ikke spise lunch eller middag ute, for her går det vanvittig med penger om jeg ikke passer på. Vi skal flytte igjen denne uka, så det er jeg litt spent på. Jonathan jobber med en permanent løsning. Skal oppdatere så fort det er skjedd noe nytt.

Ønsker alle ei god uke! 2010 er og blir et år som skal forandre mye for fortsettelsen J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar