lørdag 13. februar 2010

Soledag

For en dag jeg hadde i går. Kjente at den tappa meg litt. Men i dag er batteriene nylada, og smilet er på plass igjen.

Jeg var med noen fra kirka å spiste pizza i går kveld etter Bible Study. Jeg kvelte nedpå en hel pizza aleine. Var så utrolig sulten. Hehe. Laura måtte legge ut for meg, fordi… Han som kjørte meg hjem i fra hvorenndetvar i går, skulle ha 4000 for det. Jeg trodde jeg ga han en 5000 lapp, og ba han om å beholde resten. Han hadde jo tross alt redda meg. Litt senere fant jeg ut at jeg ikke hadde gitt han 5,000, MEN heller 50,000. Derfor måtte Laura legge ut. Hehe. For meg er det ca 160,- så jeg tar det ikke så tungt. Jeg håper han får glede av pengene vertfall. Han gliste fælt da jeg sa keep the change. Forstår godt det nå.

I dag skal jeg være med Laura, og en gjeng med andre quins fra kirka til et hotell som heter Speak. Vi skal bare nyte dagen, solings og bade. Gleder meg vilt til det. Skal nyte det så sykt.

Denne helga blir så bra. I morgen er det Valentines dag, så det skal være et opplegg i kirka på ettermiddagen med film og musikk osv. Blir skoy.

Må legge med et bilde til min kjære nevø. Snakka med han på telefonen her forleden dag. Det resulterte i en stk sentimental tante. Piiiis Mathias J Glad i deg!!!

God helg alle sammen. ”Me lere så lenge me leve!”


2 kommentarer:

  1. PIIIIIS!!!!! Tusen takk for bilde :-) Han va me på den med ein gang!!! FYTTI, for ein opplevelse du hadde i går.... hørrtes jyyyyysla skummelt ud! Å d va skikkeligt godt d jekk godt. Håbe du har hatt ein goe dag på hotell med sol og bad....

    SvarSlett
  2. Sååå kult at han fatta d!!! Nå blei eg glae :) Hadde ein kjempe dag i går. Greide å¨svi litt hud, men d va såå verdt d :) Fortsatt god søndag t deg søs! :) klem

    SvarSlett