mandag 1. februar 2010

Begynner og ta form...

Her kommer en liten status fra jobb. I dag er det foerste dagen min paa jobb. Har  laget noen “thankyoucards” som skal deles ut til tilfeldige, og vaere enn oppmuntring. Kjekt! Fikk lage de akkurat som jeg selv ville.

 

Naa er jeg allerede I full fart paa vei mot den femte dagen her. Tida flyr… synes det er litt rart og tenke paa at jeg skal vaere her I mnd. men det skal nok gaa helt fint. Uti neste uke skal jeg flytte til et annet “guesthouse”. Litt spent paa det. Naa bor jeg sammen med ei herlig gammel dame fra UK, som er her for og jobbe 3 uker paa babyhjemmet. Jeg har nesten ikke tryffet paa Nina eller Ingebjoerg. De er travle med sitt.

 

Jeg har allerede faatt en god tone med sjefen min, Solange og en annen jeg jobber med. En som heter Derrick. Han har tatt meg paa utallige sightsing turer rundt I Kampala. Kult! En kompis av Solange (Alan), har ogsaa hunget en del med oss. Derrick og jeg tror de er kjaerester, men ingen toer og soerre. Hehe. I gaar var vi paa et nydelig hotel og hadde lunch. Vi 4. Ble sittende I flere timer og prate intenst.

 

Vel jeg har d godt, er fornoeyd med livet, og smiler mot kommende dager! :)

 

Oppdaterer veldig snart.

2 kommentarer:

  1. Herligt å hørra, Annelin. Me heie på deg her fra sofakroken med minst 20 cm nysnø utendørs. Masse gla i deg vettu!!!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett