lørdag 5. september 2009

Wow, jobben er i boks!

Hei alle! Nå har jeg endelig fått bekreftet at jeg får jobben på Queenswoodstables. Fantastisk! Jeg kommer til å flytte over 1 november. Tenk det... Det er jo snart. På mandag går jeg i gang med papirer. Må få arbeidstillatelse, ta en tur til tannlegen, få meg et lass med nye linser, få noen til å ta seg av hesten min, selge bilen. Mye og ta seg av jha.

For dere som ikke har fått det med dere har jeg nettopp operert kneet. Var til vurdering nå på tirsdag, og fikk da beskjed om at jeg burde ta en operasjon fortest mulig. Torsdag som var fikk jeg tid. Litt vel kjapt, men er kjempe happy. Operasjonen var vellykket, og jeg har det fint. Så ingen sure miner her i gården.

Tenk at alt dette skjer... NÅ. Trallala.
Oppdaterer så fort det er noe nytt og melde om:)

Take care

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar