torsdag 23. juli 2009

Going too Canada...

Vel, da har jeg omsider fått oppretta ny blogg. Denne gang for mitt eget lille eventyr, ikke mine foreldres:) Planer og drømmen min er å jobbe et år i Canada. Da er det en jobb på hestegård jeg snakker om. Dette har vært en drøm i mange år, men av en eller annen grunn har jeg tenk at det ikke lar seg gjøre. En dag tidlig i vinter ble Eivind og jeg sittende å snakke om framtidsplaner osv. Da kommer dette temaet opp, og Eivind sier bare "Selvfølgelig må du gjøre det. Kjør på" Takk, Eivind for at du har støtta meg og pusha meg utpå igjen. Evig takknemlig! Etter mye fram og tilbake siden vinter, ser det nå forhåpentlig ut som jeg har funnet stedet jeg skal være. Gården heter Millar Brooke Farm...

I morgen tidlig drar mor, Bjørnar og jeg til Canada, Montreal. Skal ha to netter der på hotell. Så begynner turen nedover mot Perth. Mandag skal vi til Millar for å se gården, og hilse på ei dame som heter Kelly. Tirsdag forflytter vi oss igjen til der Millar farmers er på stevne. Skal få hilse på folka, kanskje sjefen selv også. Ian Millar heter han. Vi reiser hjemover tirsdag ettermiddag, og er i Norge onsdag formiddag. Fytti, jeg kjenner jeg er så ufattelig spent nå!!!! her er linken dersom noen vil se hvor jeg skal: www.millarbrookefarm.com

Skal oppdatere igjen så fort jeg kommer hjem:) Kryss fingra for meg, dere som har det!

3 kommentarer:

  1. spennende! tenke masse på deg :D lykke te!

    SvarSlett
  2. LYKKE T SØSTER!!! Me tenke på deg og vente i spenning på rapport! PEACE ta - te :-)

    SvarSlett
  3. kosa deg masse gullet, og ikkje ver nervøsen.. for ingen klare å motstå ein nydelige rygg jenta.. hehe.. stor klem fra meg

    SvarSlett